Anticimex samen met stichting IKN op RioleringsVakdagen 21, 22 en 23 maart

Nieuws 16-02-2017 05:10

GORINCHEM – RioleringsVakdagen en Stichting IKN slaan de handen ineen. De vakbeurs gaat deze samenwerking aan omdat IKN met als doel het verbinden van de rioleringsbranche. Ook stimuleert de stichting innovaties om zo de branche klaar te maken voor de toekomst. Deze speerpunten sluiten naadloos aan bij het concept van RioleringsVakdagen op 21, 22 en 23 maart 2017 in Evenementenhal Gorinchem. Anticimex is één van de vier leden die met haar SMART Rioleringsval aanwezig is op het IKN-plein.

Stichting IKN is een samenwerkingsverband dat zich richt op het verzamelen, ordenen en delen van kennis van de afvalwaterketen met speciale aandacht voor innovaties en decentrale oplossingen rond stedelijk afvalwater. De stichting telt in totaal 35 leden, waarvan 4 leden (Anticimex, De Nooij Pomptechniek, Afmitech en LBN beton producten) als collectief deelnemen aan RioleringsVakdagen met een IKN-plein.

Focus op duurzaamheid, innovatie en circulaire economie

Deze vier bedrijven ondersteunen het kennisprogramma van RioleringsVakdagen. Het programma bestaat onder andere uit een presentatie van Anticimex over duurzame en effectieve beheersing van ratten in rioleringssystemen met de SMART Rioleringsval. Dit systeem pakt rattenproblemen op een gifvrije manier aan bij de bron in het riool en maakt gebruik van de nieuwste sensortechnologie. Hierdoor beschikt deze innovatie over 24/7 monitoring. Meer over dit product komt aan bod in de kennissessies van Anticimex op:

• Dinsdag 21 maart 16:00 uur - 16:45 uur
  • Woensdag 22 maart 18:00 uur - 18:45 uur
  • Donderdag 23 maart 18:00 uur - 18:45 uur

RioleringsVakdagen 2017

RioleringsVakdagen vindt plaats op 21, 22 en 23 maart 2017 in Evenementenhal Gorinchem. Aan de succesvolle 2016 editie namen ruim 320 exposanten deel. Het evenement werd bezocht door bijna 10.000 brancheprofessionals. Vanwege het grote succes, breidt de beursvloer in 2017 uit met 1.000m2. Ook in 2017 wordt RioleringsVakdagen weer in combinatie met Aqua Nederland Vakbeurs georganiseerd. Nieuw in deze editie is het uitgebreide demonstratieterrein in de buitenlucht voor zowel RioleringsVakdagen als Aqua Nederland Vakbeurs. Meer informatie vindt u op: www.evenementenhal.nl/rioleringsvakdagen.

Bijgewerkt op 16-02-2017 05:24