Anticimex breidt activiteiten uit in Azië

Persberichten 27-01-2016 04:17

Anticimex heeft aangekondigd dat zij 100% van de activiteiten van SITA Pest Control & Fumigation Service Pte Ltd (“SITA Pest Control”), leider in plaagdier- en termietenbeheersing en oplossingen in Singapore en Maleisië, overneemt.

SITA Pest Control, opgericht in 1988, is één van de marktleiders in Singapore op het gebied van plaagdier- en termietenbeheersing en werkt voor gemeentes, commerciële organisaties en particuliere klanten.

Het bedrijf bestaat uit meer dan 160 toegewijde medewerkers in dienst en wordt aanbevolen door verschillende overheidsinstanties uit Singapore.

De reactie van Jarl Dahlfors, CEO van Anticimex Group op de overname:

“Deze overname is een mijlpaal voor Anticimex. SITA Pest Control verleent dienstverlening van hoge kwaliteit, is zeer klantgericht in haar aanbod en heeft een bekwaam management team. We betreden hiermee de snelgroeiende Aziatische markt en dat alles maakt deze acquisitie een uitstekende aanvulling op de Anticimex Group. Wij zijn verheugd om samen te werken met het bestaande managementteam van SITA Pest Control en om onze diensten in deze snelgroeiende regio uit te breiden.”

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Jarl Dahlfors, CEO van Anticimex, +46 70-6072051, jarl.dahlfors@anticimex.com
Andrew Usher, Vice President – Region Pacific, +61 413 122 982, andrew.usher@flick-anticimex.com.au.

Kijk voor meer informatie op www.anticimex.sg

Over Anticimex

Anticimex is ‘the modern pest control company’. Door te werken met preventie, nieuw technologieën en duurzame oplossingen, voldoen we aan de eisen voor gezonde leefomgevingen. Voor zowel particulieren als bedrijven, in 16 landen wereldwijd.
Bij Anticimex werken meer dan 3.600 medewerkers die samen 2,2 miljoen klanten bedienen in 16 landen wereldwijd. In 2015 bedroeg de omzet ongeveer SEK 3,9 miljard.

Bijgewerkt op 27-01-2016 04:41